Att man aldrig lär sig

Har haft en fruktansvärd dag idag, galet bakis. Det blir bara värre ju äldre jag blir, för nått år sen mådde jag aldrig särskilt dåligt dagen efter men idag har jag legat i sängen hela dagen och mått illa och jag som tyckte att det gick ganska lugnt till igår ändå. Det måste varit dom underbart goda mojitosarna på Dahlboms som gjorde det.
Nu ska jag sova. Imorn ska jag förutom att jobba träffa Anita som ska hjälpa mig med ekonomin som jag inte fattar någonting av just nu. Och Åke kommer förbi kontoret för att visa mig hur faktureringen fungerar.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi, TANT!=D du får dricka jordgubbssaft i fortsättningen om du vill festa till det;)

2009-10-06 @ 12:57:27
URL: http://atlisas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0