Intet är som väntans tider...

Jag är uttråkad, sitter och väntar på att en kille från en av våra stora sponsorer ska komma och hälsa på. Jag har inget kvar att göra idag så sitter och läser lite random bloggar, tyvär hittar jag ingen rolig. Det känns som att varenda person sombloggar är 15 år och/ eller gravid/ precis fått barn, sjukt tråkigt. Finns det ingen som har ett riktigt spänande liv som jag kan läsa om när jag har tråkigt.

Appropå barn så har jag och Ellie råkat ut för något märkligt, de senaste månaderna så har vi flera gånger varit med om olika personer har sagt diverse versioner av "när du får barn så kommer du också att förstå/inse/få göra..." till oss. Mycket märkligt. Och nedlåtande. We no likey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0