Naprapat

Kom precis från naprapaten. Känner mig lite lösare i rygg, nacke och axlar nu men ska tillbaka på fredag och få en omgång till. :) Han verkade bra, men inte lika bra som Annika, men det är nog ingen! Han trodde först att felet var att nerverna mellan min höger axel och nacken blivit skadade i olyckan men så var det inte. Kändes både bra och dåligt med det beskedet, hade ju varit skönt med en förklaring till att det inte blir bra men samtidigt så är det ju skönt att det inte är just nerverna.

Appropå Annika så har jag fortfarande en behandling innestående hos henne, när ska jag hinna med det?! Måste försöka boka in det nästa gång jag är nere, november kanske?

Nu ska jag jobba vidare med hjälp av praktikanterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0