Wieee!

Jag har hittat en hund äntligen! Det är en blandning mellan pudel och golden, oxå är det en smula newfoundland i den också. Dom har tydligen fått två kullar förut med samma föräldrar och alla valparna har blivit mycket trevliga hundar. Jag hade ju egentligen tänkt mig en korsning mellan labrador och pudel men det här känns också väldigt bra! Lite lugnare och kräver inte lika mycket aktivering men ändå pigg och glad. Dom är bara några dagar än men i slutet av november kan jag åka och kolla på dem i Hudiksvall :) Om jag inte hunnit adoptera två greyhounds vid det laget på grund av en impulsgrej igår när mitt hjärta gick sönder lite... www.hundarutanhem.se Hillevi och Zorba. 

Det bästa med valpen är jag kan få den efter luciahelgen, perfekt eftersom jag som det ser ut inte har något att göra i januari förutom en del extrajobb och eventuellt en del pluggande på distans. Lär inte bli bättre läge att skaffa hund en då. En lurvig och mysig julklapp till mig själv! 

Jag har dock inte bestämt mig helt än eftersom jag egentligen skulle vilja göra en insats och adoptera en hund. Hmm svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0