Jag går i väntans tider

Tidigast imorgon och senast på måndag ska min MacBook komma! Hoppas den kommer innan helgen för då ska jag tillbringa en hel del tid i sängen med den och några avsnitt från första säsongerna av Deadwood och Heroes.

Jag väntar också på att min nya träningsbrallor plus två linnen ska komma flygande från England, borde komma vilken dag som helst nu och även min nya klänning och kofta från H&M ska dimpa ner i brevlådan den här veckan. Kanske redan idag!

Medan jag väntar på prylarna så tänkte jag gå på Dance Deluxe idag och dansa disco tror jag att det var och imorgon blir det pump och sen ska jag köra till Östersund och hämta Niclas som den ängel jag är :) Också så ska jag ju jobba såklart, ledningsgruppmöte imorgon.

Just ja! Har två datorer till salu, en vanlig laptop för typ 1500 kanske och en minidator som jag köpte i slutet på juli som jag säljer för 3000.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0